Retur si Garantie

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vândute și expediate de ElectroPiese. Fie ne trimiți formularul de retur de mai jos până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie duci produsul într-un punct de lucru al ElectroPiese.
Puteți face retur gratuit cu ridicare de la adresa sau la easybox locker.
Cum se face returul la easybox locker: Introdu datele comenzii și alege la ce locker easybox dorești să returnezi ( introdu numărul comenzii și produsul eligibil). Imediat vei primi pe email și SMS un PIN/cod QR cu care vei putea deschide ușa locker-ului în care vei lăsa produsul. Chiar dacă alegeți retur la locker, nu uitați să finalizați și cererea de retur pentru a avea contul bancar și produsele dorite a se returna.
Completați formularul de retur pentru ridicare de la locația dvs. sau din orice easybox locker doriti
Detalii despre dreptul la retragere:
Cumpărătorul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
În formular ai posibilitatea sa alegi ca returul sa fie preluat de către curier.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Suma rambursata în urma returului va fi cea achitata la plasarea comenzii pentru produse (doar a produselor, nu și a transportului inițial), transportul retur fiind suportat de către ElectroPiese .
Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
Coletul nu a fost ambalat corespunzător și a ajuns deteriorat.
Curierul te-a sunat de doua ori, dar nu a reușit să dea de tine.
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj contact@electropiese.ro sau sună-ne la 0766467758.
E-Mail: contact@electropiese.ro
Sector 4
București, România